Fre 4/7 2008 - idag har jag varit flitig

Sov som en slaktad gris inatt. Klagade på att maten på GOA inte levde upp den den vanliga höga standarden. Kyparen erkännde att dom hade nån ny i köket... Fick som plåster på såren två glas vin utan att ha bett om det, efter att jag redan innan satt i mig en fllaska till maten.
Med så lite sömn i benen, kom jag bara hem till soffan innan jag blev bortrövad av John Blund.
Idag har jag gnott på ordentligt. Från bittida till sent. Massor med saker att fixa innan semestern bryter ut nästa vecka.
Jaja, semester o semester... På vägen till Cannes skas hinnas med att hämta o lämna en kund i Ljubljana, guida nämnda kund hos en leverantör, äta middag med honom, sen ska jag hämta en annan kund i Venedig på torsdag, ha möte hela dan i Treviso. Lilla o stora mM får alltså klara sig själva dessa dagar.
Nu är det fredag, dax o ringa till Tut o kolla läget. Sen Trattoria Toscana. Att man bara hinner med... :-))))))

Just det, får inte glömma kolla på Qualifyingen (lite svengelska där...) på Silverstone imorgon, då är det allvar, o inga barnprogram!!!

Comments
Postat av: Tuttan

Tycker som du; the desperate housewives are genious- Bara att :-) one wife, many wiVes - dear big brother! Prexis som knife o knives.

Hug.

LSS

PS Kommer du ihog att det var jag som gjorde läxorna? Dina med.

2008-07-07 @ 22:48:23

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0