Ons 2/7 2008 - Ny bil

Har nu spenderat två dagar i gamla Sverige. Huvudärendet för denna visit var att byta bil. "Gamla" 325:an har gjort sitt eftr 3 år o 13 000 mil. Som ett resultat av gnällande kunder (dom tycker alltid det är för trångt o skumpigt o sitta bak i en sänkt bil med sportfjädring) har det nu blivit en X5:a. Kanske inte riktigt min typ av bil om man tittar hur vagnparken sett ut genom åren, men tror nog att jag vänjer mig.  :-)
Igår var det alltså bilbytardag. Lämnade in den gamla på lite fixningg. Behöver ny vindruta o lite riktning av motorhuver efter närkontakt med en fasan. Blir klar i Augusti o ska då sälja den. Någon hugad spekulant???
Var hos tandläkaren idag på morgonen, lite puts o bläster bara. Som en oljeservice ungefär... Sen låg jag, Hilda o Maja o jäste i varsin solstol på stranden ett par timmar, sen hem o städa. Hann även göra ett avslut på en jätteorder som vi jobbat med en längre tid. Nu klappar jag mig själv på axeln. vänta lite ................................................................................ .................................................................................................................................................................................................................
................................. Så! Nu va det klart! :-)
Ska strax sätta mig i bilen för färd till Budapest. Tror jag tar rundan över Danmark, o att jag stannar över natten nånstans i norra Tyskland.  

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0