Sön 6/7 2008 - en av fyra

som jag misstänkte; blåbärssoppan var en av fyra, som jag skrev om igår. Den som missar den filmen har inte missat nåt. Ska inte ens försöka mig på en recension. GÄÄÄÄSP.
Idag har jag o lilla m varit på IKEA o fyllt på Kalles Kaviar förrådet, Sen Tesco för att skaffa lite att grilla.
Pannkakor o Desperat Houswifes. Köpte just första o andra säsongen. Har i och försig sett dom tidigare, men nu tar vi det från början igen. Kajsa har försökt pracka på oss Friends. så vi lånade första säsongen av henne. Men HU, står inte ut med att ha det där inspelade skrattet stup i kvarten. Om det ändå bara varit stup i kvarten, men enligt vad jag klockade, skrattades det i bakgrunden var fjärde sekund. O det pallar vi inte att lyssna på.  Förstår inte på mig alla dom som påstår att denna såpa är en höjdare...
Ikväll grillade vi, sen koppla jag in grannarnas tomatplantor på vår automatbevattning, för dom ska på semester.
Stora M har packat badbrallor o snorkel. Själv väntar jag till sista minuten. Vi drar västeröver imorgon måndag vid tiosnöret. Får se om det blir nåt bloggat på vår lilla tripp. Ska försöka lite, men lovar inget hundra :-)

Ser ni denna flyer, så spring. På andra hållet alltså...

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0