Fredag 16 Maj 2008 - Lejontämjarinnan

nu är det fredag igen nanananananana va det en låt som gick när jag va liten. Jag va som bekannt liten ganska länge, innan jag jag växte ikapp o blev så lång som jag är nu. Så det blir inte lätt att få till rätt årtal på låten.
Idag va vi på gymmet på Andrassy. RIKTIGT LYXGYM, inte så stort men som sagt med guldkant.
Dom ska öppna två andra ställen oxo i sommar, så vi skrev på för det som ska ligga i Mariott. Kanske inte fullt så flådigt, men bättre läge för oss, o lite billigare.
Annars har det varit fullt upp med jobb igen. Förstår inte vad som händer... Men man kan ju inte klaga. Bara lite...
Jädrar vad det blir varmt inne när det är varmt ute... AC'n går för fullt, men för en ojämn kamp. Ska väl i och för sg inte klaga på det heller. Bara lite... :-)
Ikväll blir det Pommis, för ovanlighetens skull en fredag. Imorgon ska vi på bröllop. En av Toomas gamla ex ska gifta sig. Fast vi är bara med på kyrkbiten. Festen får dom klara själva.
Hilda berättade idag att klassen kommit trea i Ängelholms fotbollsmästerskap. GRATTIS. Maja va inte anträffbar, så hon får lämna rapport en annan dag.

Så här såg det ut tidigare idag, när lilla m tämjde ett hiskligt lejon;
image240

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0