Lör 10/5 2008 - Jack o löss

Ikväll ska vi se "The Bucket List" med Jack Nicholson. Detta är ju min absoluta favvo skådis. Så det blir säkert bra. Sen blir det Pommis, med stek o annat gott.
Största katastrofen idag (så långt) var att en av mina Oleander visade sig vara FULL!!! av äckliga gula löss, Miljontals, minst. Så raskt iväg till en liten fin butik som vi har runt hörnet. Hem med ett par burkar GIFT. Starkaste sorten. Nu hänger det lik i klasar istället för löss. Dom borde haft bättre vett att ge sig på en av MINA buskar. Hämden ärl juv. Nu ska jag spola bort dom med kallt vatten.
Tja, sen tog ju Massa pole i Turkiet, Räkan bara fyra. Får se hur långt det räcker imorgon.
Just det; pratade med våra Irlänska grannar idag. Dom har tills nu lyckats hålla sig gömda sen dom flyttade in i höstas. Men idag haffade jag dom. Rätt trevliga vid första anblicken. Vi får väl se hur långt det räcker det oxo...
måssning kåssning
image238

Comments
Postat av: lisa

Ha en underbar dag i solen! :)

2008-05-10 @ 14:54:17
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: S

Vilken söt tjej där!! hihi =)

Ha det bra

//S

2008-05-10 @ 15:00:05
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0