Söndag 11/5 2008 - STÄNGT

idag o imorgon är det visst storhelg... Hade jag ingen aaaaaning om. Jag o lilla m åkte vår vana trogen glatt iväg för att söndagshandla. Men icke. Stängt som bara den. ÖVERALLT. Tesco har annars öppet 24 timmar om dygnet, inklusive julafton. Men dom öppnar först på tisag klockan 06.00
Blir alltså inget grillat ikväll, o ingen glass för stora M. Men pannkakor o Formel 1 blir det.
Blir skriver jag eftersom klockan bara är 11 på förmiddagen. Kompletterar med ett par rader framåt kvällningen.

Nu har klockan hunnit slå 5, och Massa har vunnit i Istanbul, Räkan trea. Får duga. Det var verkligen en sportsändning i ordets bemärkelse, jag höll igång med hantlarna mest hela tiden för att hålla pulsen på mellan 100 o 120. Tog hissen ner två gånger under pausen o sprang upp. Resultatet blev inte föraktliga 324 kalorier.
Anledningen till denna kanske något udda träningsmetod är att jag börjar få ont i smalbenen. Kan va benhinneinflamation på gång. Brukar få det när jag springer, vilket jag inte gör. Men nu har tydligen Citadellaturera samma effekt. Spinning är nog skonsammare....

Efrtersom vi inget kött fick köpt, blir det lite spaghetti med ett par stekta korvar som jag hittade i kylen.
Tatort 20,15.
Imorgon hinner jag nog inte skriva något, då jag åker till Slovenien, o är hemma först på Onsdag igen...

Här lite rysk bilkörning igen. Rena vilda västern, o notera att alla inblandade bilar som fortfarande är kördugliga bara fort sätter som om inget hänt...


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0