Söndag 25/5 2008 - pure Sunday

Söndag, då har vi våra ritualer. Jag o lilla m veckohandlar på Tesco, medan stora dito fixar pannkakor. Brunch = pannkakor o sex and the city. Måste snart köpa nån annan box. Hur långt har desperate houswifes kommit??Formel 1 på RTL. Rätt underhålland lopp (Monaco) Regn , och ganska mycket incidenter. Blev rätt besviken på "Iceman" som körde rätt i häcken på Sutil, som gjorde sitt livs lopp, tills just sagda smäll. Fick bryta bar 4 varv från målflaggan. Onödigt!!!! Köpte en lego polisbil till lilla m, men hon är tydligen för liten för att läsa instruktioner. Jag fick bygga det mesta...
Grillade ett drygt kilo kalkonkött. Lårbensfilé, kan det heta så?? Gott va det iallafall, även om jag även här fick göra grovjobbet. Både grila o äta. Stora M sparar sig till glass o film. Hon rollerbladade iväg i eftermiddags o hyrdr en DVD.  "A good year" med Russel Crowe. Verkar vara en typisk söndagsrulle.
Imorgon hämtar jag en kollega (Kenneth) på Feryhegy, sen bilar vi till Belgrad för att hämta kollega två (Strefan) sen ut på  Serbiska bystan  , upp  i bergen på gränsen till Bosnien. Ska besöka en leverantör där. Tillbaka först på onsdag, så det blir nog klent med bloggandet tills dess. Men håll ut, jag återkommer :-)




Comments
Postat av: Tuttan

Apropos mat: lilla m äter väl inte so där mycket som det ser ut som???

2008-05-25 @ 22:30:39

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0