Ons 19/11 2008 - Dagdrömmeri

Skulle vilja åka till Rom ett par dagar. Kolla folk, äta gott, zippa på en Brunello, bo på ett litet mysigt hotell. Men har faktiskt inte så mycket tid. Får trösta mig med att det nog börjar bli kyligt där oxo.
Mycket att göra på jobbet nu. Har ju varit o flängt en hel del sista tiden. Jobb det oxo visserligen. Men det behövs lite skrivbordsgöra oxo. Även om jag försöker minimera den delen. Man kan ju alltid delegera, o trygga sysselsättningen för någon annan... hehe
Snart är det dax för vintersäsong, Skidåkningen kräver ju som bekannt en del fritid. Längtar! Nä, Rom får vänta tills våren :-)
Ikväll ska vi ut på Raday utca o hitta nåt nytt bra ställe till fots. Blir hungrig bara jag tänker på det :-)

Citadella i blått.. .

Comments
Postat av: Tantalorum

Åhh jag vill också åka till Rom men det får vänta lite för min del också...

Den vita hunden är min Selma och hon är urhäftig...världens bästa hund. En plats som hon delar med min gammhund Snobben som vi skämtsamt kallar för "hunden som vägrade dö", han har nämligen påbörjat sitt 17:e levnadsår.

2008-11-19 @ 20:41:14
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Tantalorum

Nej, man kan ALDRIG få för mycket av bra prylar...så ÄR det bara.

2008-11-20 @ 13:11:03
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Annakarin

Du får överlämna dina administrativa problem till mig då..........

2008-11-21 @ 16:33:28
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0