Söndag 25 oktober 2009 - smack??

Pannkakspäev. Alltså pannkaksdag på svestländska. Sen bygge av pappersmack. Jag o lilla m hittade den på Tesco i förmiddags. Alltså jag hittade den. Sen byggde jag o lilla m. Dvs jag. Rätt pillrigt. Men jag kommer ihåg att man kunde köpa sånt när jag va liten. Alltså en liten nostalgitripp.
I fredags kom jag hem senare än planerat. Satt i inte mindre än fem totalstopp på motorvägarna i Slovenien. Rusningstrafik o väggbyggen... Men jag körde i en del av tiden i Ungern, där trafiken va gles. Då fick Donken bekänna färg :-))
Så vi hann precis till T&G. YES :-)
Annars rätt skönt höstväder här. Soligt, vindstilla o rätt ok temperatur, dvs närmare 20 grader

Himla fin va??


Comments
Postat av: Linda

Ja jatte fin pappa :) va duktig du ar... ;)

2009-10-25 @ 23:48:15
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Visst är det kul med barn - man far bygga bade lego o playmobil, lägga pussel och titta pa roliga tecknade filmer :-)

2009-10-26 @ 14:13:41

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0