Söndag 4 oktober 2009 - Rubik är besegrad

Idag är det söndag. Då ska man /vill man / får man sova länge. Fast den regeln sätts ur spel när dom kör Formel ett i Japan. Då måste man bänka sig framför teven redan klockan sju. På morgonen!
Jag o lilla m kollade loppet samtidigt som vi spelade memory. Vettel vann loppet o lilla m memory spelandet.
Just nu är hon på Zoo med Kriszti, som har lovat att dom är tillbaks till frukostpannkakorna. Alltså klockan ett.

Jag köpte en Rubiks kub till lilla m för ett par dar sen. Sånna har man ju till och från vridit på här i livet. Utan större framgång. Eller rättare sagt utan framgång alls. Men i morse bestämde jag mig. Den SKA lösas. Och vips, med lite hjälp som jag hittade på internet, så kan denna uppgift hakas av som avklarad :-))
Det är som allt annat här i livet; vet man hur man ska göra, så är det inte så svårt.


Comments
Postat av: Tuttan

Om man vet hur man ska räkna är det oxo hur lätt som helst :-)

2009-10-04 @ 17:17:44
Postat av: Cina

Allt går bara man ger sig attan på det ;-)

2009-10-07 @ 11:10:57
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Den där kuben ska jag göra till min nästa uppgift. Utan google. Hoppas jag är färdig till 100 ars kalaset...... - för först maste jag gasa pa med enhjulsträningen. Innan jag behöver dubbdäck :-)

2009-10-07 @ 12:05:03

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0