Fredag 13/4 2007

Freadag den 13:de, det är Marges favoritdag alla kategorier. En riktig turdag. Jag håller med. Den blir vad man gör den till :-)
Idag har jag varit iväg på leverantörsbesök hela dagen. Lite småbränder att släcka.
Till lunch (dvs frukost) åt jag INTE en stor biff med öl, som brukligt när jag är hos denna leverantör, utan jag höll mig till en Grekisk Sallad och två mineralvatten. Kryss itaket :-)
Ikväll blir det Trattis, Musslor med saffran och en redig biff. Det hela sköljs ner med en pava Montilciano d'Abruzzo i vanlig ordning. Ska först trditionsenligt ringa till lillasyrran Tuttan, och se hur det står till med snö, knän och visa. I nämnd ordning.
Vädret ja, - behöver jag nämna det??? :-))))

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0