Lördag 1 December 2007

jag har kanske lite tråkiga rubriker på mina inlägg. Men ganska informativa om jag får säga det själv. Tex ser man vilken dag o vilket år det är.
Gjorde en test med annan typ av rubrik. Se nedan. Detta för att se om jag fick fler läsare. Men icke. Så jag håller mig till det gamla vanliga.
Kolla den här länken, den är ganska kul om man gillar att skratta åt amisar, o speciellt när man bor i Budapest. Kolla o kommentera;   http://www.indavideo.hu/video/Szoszi_es_Budapest  
Har fixat på terassen, satt alla växtera i vinteride. Får se om dom klarar en ev riktig vinter. Det hade vinte förra året..
Idag kommer Kriszti o barnsitter. Två månader sen sist. Det är annars bara Evi för hela slanten.

Undrar var min bil är. Dom rinde aldrig från BMW igår...
Pommis ikväll. Bild från förra lördagen, i brist på nya intressanta.

image98

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0