Lördag 22/12 2007

Igår blev det inget skrivet, då jag var borta i Slovenien från tiiiidigt till sent.
Marleen var glad hela dagen i sällskap av Agi o Évi. Marge är ju som bekannt i Tallinn.
Idag var jag o Marleen på bio. Hennes första. Tittade på Alving and the Munksomething... Dubbad till ungerska.
Popcorn åt vi oxo som sig bör.
Nu grillar vi kycklingben i ugnen, o kokar spaghetti.
Dricker vatten gör jag nu förtiden oxe. Det har jag glömt att rapportera tidigare. Gick på årlig hälsokontroll, o för andra året på raken blev jag beordrad att dricka MINST 2 liter vatten om dagen. Förutom detr jdricke annars. D är inte helt lätt för en so inte är van. Pinka får man ju göra hela tiden oxo. En klar biverkning.
image112

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0