Tisdag 17 Juli 2007

Har just packat upp efter att ha vatit iväg 6 dagar. Först åkte vi till Cannes i vanlig ordning. Körde på natten, oxo det som vanligt. Vi hade 4 härliga dagar på stranden. Varmt o skönt, inte ett moln så långt ögona nådde. En typisk dag; vi masar oss ner på stranden vid elva tiden. Äter frukost, för min del baugette med kyckling o majonäs, med två koppar cafe au lait. Marge äter äpplen, o Marleen lite av varje. Sen badar o solar vi till klockan halv sex sådär. Jag och Marleen i skuggan under våra två parasol, Marge lite mer i solen. Marleen sover sådär en två timmar. Då passar  jag på att läsa. För tillfället jobbar jag mig igenom Michal Conolly's deckare. Han skriver riktigt bra, o dom flesta böckerna är riktiga bladvändare. Igår drog vi oss hemöver igen. Via Berchtesgaden, där vi sov över. Marleen har varit jätteduktig alla 1500 kiometrarna hem. Tur aztt AC'n funkar ordentligt i bilen. Var mellan 35 o 40 grader varmt hela vägen, utom över Brenner, där det svalkade ner till sådär 25. Här i Budapest är det snudd på värmerekord. 40,5 grader idag. Ska bli ännu varmare Torsdag o Fredag :-) Ikväll kommer Evi o baby sitter Marleen. Vi ska på Goa. Gott :-)

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0