Torsdag 19 Juli 2007

42 grader är varmt, det är inte feberyrsel jag talar om, utan ute i skuggan. Blåser det sen inte heller... Men det är faktiskt ganska skönt. Klagar inte :-)  Idag slapp jag med nöd o näppe att åka till Slovenien, pga en liten misshappening, kunde jag stanna hemma :-)  Händer inte så mycket jobbmässigt så här i semestertider. Är det nån som mot förmodan ringer, så rör det sig om problem. Löses i regel snabbt o lätt med några telefonsamtal. Kan alltså ta det lilla lugna. SKÖNT
Ikväll blir det grilla på terassen. Får bli well done idag. Kyldiskarna i saluhallen håller köttet nätt o jämt ljummet i värmen. Är säker på att livsmedelsverket hade stängt stället. Kunde bli stora rubriker i Aftonbladet. Men det här är ju Ungern, så det tar man inte så högtidligt :-)
Imorgon ska jag klippa mig. Bara så ni vet...

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0