Tisdag 12/6 2007

Idag har Hilda födelsedag. Sista året innan hon blir tonåring :-) GRATTIS!!! :-) Jag och Marleen ringde o sjöng i morse. Marge nöjde sig med att vifta på öronen.
Vidare har vi graderat upp vårt alarmsystem idag. En ev tjuv borde nog hellre försöka sig på Fort Knox, än att prova hos oss. Eller iallafall nån granne...
Igår var jag i Slovenien. Nöjde mig med en liten dagstur. Körde hemifrån kl fem på morgonen, och var hemma elva på kvällen. Han med att sitta fast på motorvägen mellan Budapest och Wien i 2 timmar o 20 minuter.. När jag senare körde förbi olycksstället såg det ut som om det varig en riktig massaker på vägen. Dom höll på att försöka få bort en röd sörja på vägen. Såg riktigt otäckt ut, tills jag upptäckte att det var en lastbil med körsbär som kört omkull...
Ikväll blir det Hemingway. Har inte varit där på flera år, men dom har en fin terass, och nu bor vi på gångavtånd. Förbi Gellert en bit upp på Buda-sidan bara.

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0