Fredag 2 Nov 2007

image74

Nu är jag i Båstad, men har inga färska bilder på datorn här, sådet får bli lite sommarnostalgi.
Kajsa är i Billund på vernattning, sen nån tur till Finland, eller om det va Norge..??? Well, well. Iallafall hämtar hom Hilda o Maja på vägen hem. Ska bli kul att träffa dom små döttrarna igen. Längtar :-)
Marge o Marleen stannade kavr i Budapest denna gången, då jag mest kommer att vara iväg på mässa o så.
Igår var jag i Tallinn på snabbvisit. Ämm Empss bil blev bortbogserad pga felparkering precis innan hon skulle skjutsa mig till flyget. I bilen var min väska med pass o biljetter. Spännande. Men allting ordnade upp sig som vanligt. Idag flyger hon (Ämm Emps) alltså Marges mamma till Budapest för att titta till dotter och grand dottern.


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0