Fredag 5 okt 2007

Igår steg jag upp klockan fyra för att köra till Slovenien. Hann med 3 leverantörsbesök, innan jag var hemma klockan sju på kvällen. Köpte föresten en ny leksak på väg hem. En elektrisk lövsug, en grön o fin Black&Decker. Så ska det sugas löv på terrassen. När dom väl trillar av alltså.

På kvällen blev det GOA, Tonfisk, very very rare, o sen wokad kyckling med cashew nötter.

Marleen har blivit alldeles fdatafixerad sista tiden. Spenderar mer tid bakom skärmen än jag och Marge tillsammans. Ända kruxet är att hon möblerar om, deletar, o ändrar alla settings, så nu vet jag inte hur jag ska få ordning på det hela igen.

Har nu dammat av min avlagda laptop, som faktiskt fungerar rätt bra efter senaste servicen. I alla fall har hon nu egen dator. Ritar, tittar på kort så det står härliga till. Hon är redan 100 gånger mer slängd än vad farmor nånsin var i detta ämne. Riktigt kul o se på.

Ikväll har vi ingen barnvakt, fast det är fredag och allt. Toomas, ni vet han som flyttade till Ryssland i våras, kommer hit. Blir grillning. Nog i köket,även om vädret är bra o definitivt tillåter utesittning.


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0