Måndag 8 Okt 2007

Igår var det pannkaksdag, och tidig Formel !. Pannkakorna kom alltså senare.
Bra lopp, Räkan vann, o lillponken Hamilton stannade i en sandlåda. Så det blir spännande om två veckor i Sao Paulo. Sög lite löv med nya lövsugen, gjorde lite Ungerskläxa. Åt biff hemma soffan, tittandes på Ocean 12. Den har vi visserligen sett en gång på bio. men jag hade glömt det hela. Nu vet jag varför jag glömt; den var inget vidare. Vet inte ens hur den slutar, eftersom jag sov sista kvarten. Skull gått och lagt mig istället och läst min "Bosch-bok".
Idag gjorde jag riktig svensk mat till Marleen. Köttbullar, brun så o lingonsylt, allt inköpt på Ikea. Till detta ungersk potatis. Det hela föll i god jord, utom lingonsylten. Hon ville ha ketchup istället. STACKARS BARN ... :-(
Ikväll da Pippo med Toomas. Évi barnsitter.
Jo just det; Tuttan fyller år idag. Ringde o sjöng. Hon hade fått en bergsvandring i fölsepresent. Det ni, alla mina barn. Det är något jag tska änka på nästa gång ni fyller år :-)
Linda ska söka jobb på www.ascari.net , det verkar intressant. Då ska jag minsann komma o provköra. Så det så!!!
O sen var det ju det att Kajsa o Harry åkte till Marbella idag. För att titta på lägenhet. Sen säger jag inget mer :-)

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0