Fredag 7/9 2007

Idag fyller Victor 22 år. Ringde o sjöng som sig bör i morse :-)
I Tisdags hämtade jag Kenneth samt lite kunder i Wien, för vidare befordran till Slovenien. Där var vi på leverantörsbesök i dagarna två. Igår släppte jag av de utschasade herrarna i Wien igen. På kvällen var vi hos grannarna, Pierre och Mexikanskan. Vet faktiskt inte riktigt vad hon heter. Shame on me... Mexikansk/Fransk mat blev det.
Här ett tips på snacks som vi lärde oss igår; skala en gurga o gör pommes frittes stora stavar. Det är i och för sig inget nytt... Det intressanta va citronsaften som dom pressade över, toppat med lite chili puder, typ cayenne eller liknande. Rysligans gott.
Marleen har klarat av första veckan i kindergarten, hon stormtrivs. kul!!! :-)
Jag rekomenderar en titt i Hildas blogg. Den är hör och häpna uppdaterad. Snyggt jobbat Hilda :-) Kajsa är hemma från Amerikat igen, precic som Tut o co. Ska ringa o intervjua alla ikväll.
Idag har jag haft min andra ungerska lektion. O ikväll blir det trattis.
Vädret?? Regn o kallt, brrr,  har fått hit lite väder från Tannheim tycks det.
Annars inget nytt direkt, mer än att dom håller på att gräva upp vår gata, Nya gasledningar, eller vad det kan vara. Kaos orsakar det iallafall

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0