Onsdag 12 Sept 2007

idag hämtade vi Marleen med "public transport" till Kindergarten. Med bil på morgonen tar det ca 40 minuter att köra hemifrån, lämna (tar sådär 10 minuter o prata med fröken o så) o sen köra hem igen. Att hämta med bil vid lunchtid tar ungefär dubbelt så lång tid. Alltså, vi åkte spårvagn dit, hämtade, o tog buss o metro tillbaks. Alltsomallt 1 1/2 timme. Kommer alltså lägga MYCKET tid på åka ToR dagis två gånger om dagen de närmsta åren...
Annars har jag jobbat obvanligt flitigt idag. Hade massa släp av nån anledning. Men har jag slutat för dagen.
Imorgon flyger vi till sverige. ALLA barnen kommer att vara i Båstad samtidigt JUHU :-) som Linda säger.
Händer annars mest bara till jul. Det ska bli jätteskojigt.!!!!!!!
Får se om Lusen åker med oss hem på Söndag...
Hon (lusen alltså) borde vara lite flitigare på bloggen (precis som alla hennes systrar o bror, som vad jag vet inte ens har någon) o förklara Atombomben lite närmare. Jag är ju tyst som muren när alla frågar mig vad hon menar...  :-)


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0