Fre 22/8 2008 - Fredrik vs Olle

Fredrik Reinfeldt är som Olle i Barnen i Bullerbyn. Det tycker jag va roligt ! :-) Det stod att läsa i dagens Aftonbladet idag. Ibland skriver dom skojiga saker oxo. Kan man ge smockor, så måste man kunna klappa på axel oxo.
Är väl inte fel att ha Bullerby regering?
Byggde en liten koja åt lilla m under trappan idag. Ok, byggde o byggde, mer hängde upp en handduk. Det är inte mycket som krävs för att dom små ska ha skoj. Men det blir dyrare o dyrare med åldern. Fråga en som vet; nämnligen undertecknad...
Men det är roligt det oxo. Dom stora barnen knorrar lite flör att dom inte får julklappar o födelsedagspresenter längre, men istället så gör vi ju saker, så under strecket so hoppas jag dom är glada o nöjda ändå :-)
Det är jag :-)

Nähä, barnvakten har kommit, dax att dra till Trattis med andra ord.

Här skriver lilla m i sin bok "Babyns första bok", som hon säkert fick av en snäll syster eller bror när hon föddes :-)

Comments
Postat av: Tuttan

Moste tvunget skaffa en Bullerbybok! So att jag hänger med.... Det var ganska länge sen jag läste den, faskit.

2008-08-22 @ 21:35:43

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0