Sön 17/8 2008 - bara söndag. Inte så bara det, föresten... :-)

Ugnsgrillad kyckling o vitlökspotatis med bacontärningar. Mega gott.
Annars wie gehabt; biltvätt på Agip, söndags inköp på Tesco, pannkakor med Desperate Housewives. Min housewife är inte jättedesperat tror jag :-)
Avskärmade ossfrån sol o värme med allehanda solskydd vi har installerade. Låter hårt, men börjar bli lite rött på all sol o värme. Trodde aldrig att dessa ord skulle komma över mina läppar, men lite så är det faktiskt.
Heja hösten :-)) Kom snart!

Kycklingen


Kocken


Comments
Postat av: Annakarin

Just de..! Brottaren. Nä jag har absolut NOLLKOLL när det gäller OS. Ska vara ridsporten jag följer lite. Nästan 90000.........ja 89000 vann han! De du - riktigt kul för en kille som verkligen förtjänade det.

2008-08-18 @ 10:32:59
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0