Tis 16 dec 2008 - Cirkeln är åter sluten

YES! Back in town :-) Känns skönt att vara tillbaks igen. Vi har haft en underbar vecka. Umgåtts o frotterat oss med alla som vi annars saknar. Men nu är det gjort! Men vi ses ju snart allihop igen. Ischgl och skidåkning om bara sisådär fem veckor. Det ska vi väl stå ut med. Eller? ... :-)
Har egentligen massor med blogg-uppslag, där jag kan hissa eller dissa (heter det så??,  verkar vara ett nytt favvo uttryck i gamla svedala) olika ting. Fast ikväll känner jag för att bara ta det lugnt. Köpte ett par kycklingar o lite krimskrams på vägen hem från flygplatesen. Så det blev kyckling med ris o stingsig citronsås. Den kan man nog få magsår av... = stark o god :-)

Här är dom, mitt "DREAMTEAM";  trean, femman, ettan, tvåan, fyran o sexan

Comments
Postat av: Annakarin

Bara en kille...tungt men lärorikt för honom. Nej ingen fortkörning för mig, det var strul med handbromsen som kärvade lite men jag fixade det. :=)

2008-12-17 @ 16:13:24
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Tantalorum

Jo jag vet att sockerfri coca cola är lika frätande som den sockriga varianten...men jag brukar inte dricka cola...så jag inbillar mig att den sockerfria är bättre för tänderna. Dessutom, precis som du säger så blir man ju inte lika tjock av den sockerfria...

2008-12-17 @ 17:13:47
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: DD

sex stycken?????



milde himmel.....



2008-12-21 @ 20:27:29
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0