31/12 2008 - Fuck 2008, - Leve 2009 :-)

Dax att sammanfatta år 2008. Men då jag normalt inte tittar i backspegeln (utom vid filbyte) så blir det ingen retrospektiv studie. Mer intressant och utmanande att fundera på det kommande året. Men eftersom jag är impulsiv av naturen, och tar itu med saker och ting när dom dyker upp, både möjligheter och problem, så skriver jag inte om det heller. Hehe :-)
Tar det som det kommer. Det brukar bli bra i slutändan.
Det har varit en lugn o skön dag. Kollade på en gammal Inspector Closeau (Rosa Pantern) film på TV. Skrattade så jag nästan ramlade ur soffan. Man måste säga att komedier har utvecklats de senaste decennierna, fast om det är till det bättre är jag inte så säker på. Peter Sellers håller fortfarande :-).
Ikväll stannar vi hemma o tittar på nyårstokerierna lite grand från ovan. Genom takfönstrena alltså. Ska slänga ihop en Flygande Jakob. Lilla m har redan vispat till en chokladpudding som står i kylen just nu. Blev iofs inte så mycker över efter allt provsmakandet :-)

Gott Nytt År allihopa, spotta i nävarna o gör nåt bra av detta ännu oskrivna blad. Ok? :-)


Comments
Postat av: Tuttan

Sa liten o redan skäggig!?!? Gott nytt ar pa er själva!

2008-12-31 @ 17:59:08

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0