Måndag 4/2 2008

Sädärja, tillbaka till ruta 1 igen efter 13 intensiva dagar. Vi hade en kanonvecka i Ischgl. Enda som vi saknade var Kajsa Kavat, men hon var inte lat. Måste jobba på sitt nya Cimber. Men nästa år Kajsa, så slipper du kanske inte så lätt undan... :-)
Vi åkte ner från Båstad i vår hyrda minibuss Lör 26/1. Jag, Marge, Linda Victor, Anna, Hilda Maja, Marleen o Robi.
På söndagen stormade det och en del liftar var faktiskt stängda! Men från måndag och framåt var det mest sol hela tiden.Ok, ett par molnfält drog förbi, men ändå... :-) På tisdagen kom familjen Lechleitner (syrran &co) och åkte med oss hela dagen. Det var skoj, o alla tyckte att alla vuxit sen sist. Avslutades på Nikis Stadl, som dom flesta eftermiddagar. Julia o Niki såg ut att stortrivas. Tidigare har dom inte sett fullt så begeistrade ut...
Dom kanske stannar kvar nån extra dag nästa år. Vem vet??
Tja, det mesta var som vanligt, skid o snowboardåkning, mat o dryck, o massor av skratt.
Veckan gick så klart alldeles för fort. Körde hem natten mellan Fre ö Lör. Kände mig som en zombie dagen efter. Tdde jag var trött eller nåt. Men det visade sig var början på en REJÄL förkylning. Hade så klart för lite på mig, trodde våren startat eller nåt. I Söndag kollade vi bilar på MW. Dax att byta ut Don ( som Kajsa döpt den ungerska bilen till). Sneglar lite på en X5:a, sportdiesel, med automat. Och jag som tidigare lovat mig själv att aldrig nånsin köpa varken det ena eller andra. Men man kan ju ändra sig... Vi får väl se...
Linda passade på att förälska sig i en svart Z4, cabbe så klart. Passar ju bra till både nagellacket och vädret i Marbella tyckte hon.
I morse körde jag Linda till Kastrup, sen tillbaks till Båstad för att hämta fru och ett st barn, Kajsa ställde i vanlig ordning upp som chaffis för att ratta bilen hem igen. Tack KaJSA :-) Sen vänta på ett sent plan. Men nu alltså tillbaks igen.
Trots att jag mår som en tandlös kratta, ska jag peta i mig ett par TREo (eller kanske just därför) så vi kan gå ut o äta nåt gott. Bara jag o Marge. Var ett tag sen...
Går till Avocado. Supermat, och inte långt att stappla.
De närmsta dagarna kommer jag att bjuda på bilder från Ischgl. Bara för att alla som inte var där ska bli riktigt avundsjuka :-)
image144
Linda på nya brädan
image145
Anna o Victor vilar
image146
Hela bunten på samlat foto

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0