Onsdag 6/2 2008

Fortfarande sängläge. Kan inte komma ihåg när jag kännde mig så här vissen senast. Marge påstår att hon aldrig sett det förr. Det är alltså väldigt synd om mig :-)
Tittar fortfarande på Karlsson på Taket med Marleen, och han är oxo väldigt sjuk i någon scen. Vi tävlar om vem som kan se eländigast ut...
Har faktiskt stekt lite kalkonben, så det finns kanske hopp ändå.
Måste vara i presenterbart skick imorgon kväll, för då ska vi till nån kompis till Marge på middag...
image151


Comments
Postat av: Tuttan

Oj,oj´,oj - staackars, stackars Uffe! Det lät väl medlidsamt och bra. Moste man alltid säga till Julia. Du mor förresten kanske bättre om du skirver kände med ett n nästa gong..... - för att vara lite elak. Nu när inte Emma Femma kan
sköta om det längre. Hälsa lilla M. fron oss. Om man skickar ett kort i god tid eller inte, verkar ju inte spela nogon roll när man bor i Tannheim, so jag har inte gjort mig nogon stress. Bidde det ingen TORTA?? Vill se bild.
Krya po dig!
LvNS

2008-02-06 @ 21:16:12

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0