Tisdag 12/2 2008

Idag har jag varit hos frissan. Välbehövligt. Jag skippade sista gången, och fixade till det hela lite nödtorftigt med händiga Harry (maskin...) men det blir ju som det blir, jämntjockt över hela huvudet. Vilket resulterar i något som ser väldigt ovårdat ut efter ett tag. Tror jag lägger ner Harry, och satsar fullt ut på Tamas. känner mig nu riktigt fräsch på knoppen :-)
Evis  (barnvaktens) man (Miki) är sjuk, vilket reulterade i ett val att stanna hemma, eller ta med Marleen ut. Vi fastnade såklart för det senare alternativet. Trattis. Det är ju aldrig fel. När lilla m är med går vi ut tidigare. Man har ju självbevarelsedrift,. Följdaktligen hemma redan klockan åtta!!!! Blir nu  Uri Gellers efterträdare på TV. Blir det för tråkigt, har jag ju alltid min nya Grisham. Himla bra faktiskt. Han har haft ett par riktiga downers ett tag, men nu är han tillbaka till sitt gamla jag igen. 
Kyligt men soligt. -Vädret alltså.

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0