Fredag 4 Januari MMVIII

Idag tog Linda sin flunsaspruta. Ytterligare en som bestämt sig för att inte riskera bli sjuk just i denna åkomma under skidveckan, och resten av året oxo för den delen. Alltså en liten känga åt Kajsa o Victor... (vänlig men bestämmd...)
Sista lugna veckan före stormen. Ja storm kanske det inte blir, men lite mer fart under galoscherna är ju önskvärt, efter så mycket ledighet. Kliar i jobb fingrarna. Har kanske skrivit tidigare att jag åker till Slovenien första halvan av nästa vecka. Så då blir det inte mycket bloggat.
Viktrapportering; 92,3 i morse. alltså 1,3 kg ner. Får se om jag skriver mer om detta i helgen, då det blir Trattis o Pommis. Brukar ju inte bli nån diet precis... -) Men på helgen har jag inga restriktioner!!! I alla fall inte när det gäller mat o dryck.
Kajsa börjar visst komma iording i sin nya lägenhet. Hilda är flitig och hjälper till har det rapporterats mig.

I brist på fotografier från dagen, bjussar jag på lite gamla repriser...
image126

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0