Tisdag 22/1 2008

Det börjar dra ihop sig. Sista kvällen i Budapest på nästan TVÅ veckor. Det är rätt länge det. Har försökt avsluta eller delegera mina pågående projekt. Får se vad resultatet kan bli... Marleen fyller föresten tre dan efter vi är tillbaka. Femte Februari.
Vi har packat det mesta. En farlig massa väskor o utrustning som ska släpas till Sverige imorgon, och sen ner till Österrike på Lörgad. Värsta transportfirman.
Linda kommer till Båstad på Torsdag, och Robi på Fredag. Sen ska alla vara samlade. Enda osälra kortet är Kajsa, hon är varken fågel eller fisk för tillfället. Men hon vet förhoppningsvis på Lördag om hon kajkar ner eller inte... :-)
Ikväll blir det GOA. Rå tonfisk i peppar o kol mantel, efter detta Cashew kyckling. Nu får jag sluta skriva mat, droppar ue munnen ner på tangentbordet...
Så här kan det se ut från köksfönstret en kväll i Januari;

image143

Comments
Postat av: Tuttan

Ser ju häftigt ut, fron erat köksfönster. För att även kommentera Viggos knä: jag för min del anser att det är bra mycket enklare att oka skidor än att go, med ett kvaddat knä. Om snowboard kan jag inte uttala mig. Heja Viggo! Var snäll att vidarebefordra, dear BBB.
H. Hawkeye

2008-01-24 @ 21:36:43

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0