Torsdag 3/1 2008

Konstaterade igår till min fasa att jag vägde 93,6 kg!! Tyckte väl byxorna började kännas lite trånga. Alltså dax att göra sig av med julmaten. Målet är 90,0 innan Ischgl. Kan väl inte vara omöjligt?? Skall rapportera allt om mina framgångar i det avseendet. Idag var vi på Ikea o inhandlade ny lampa. Utbudet är ju inte jättstort, så det blev en gammal bekannt som symes på bilden:-)
Var ju på nya Da Pippo igår. Maten faktiskt ännu bättre än på det gamla (första) även om matsedeln mer eller mindre är densamma. Det är tydligen skillnad på kockar o kockar. Lokalen var inte den vi trodde, utan en fd Grek. Men dom had stylat om ordentligt. Rätt ok i det avseende oxo. Lite folk bara. Kanske bara för dom är nya, eller oxo är det för att dom ligger i "finanskvarteren", och kanske mest har lunchgäster???
Ikväll blir det hämt pizza från Traatis, då vi inte har barnvakt. Jag nöjer mig med Marleens rester. Sen får jag fylla upp med knäckebröd o vatten om det behövs.
image125

Comments
Postat av: Linda

Mmmm, ser gott ut med pittsa =)

2008-01-03 @ 23:10:52
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0