Tis 2008-06-16 - closing down

Har gott på för att tömma skrivbordet. Rensat blan alla gamla surdegar. För nu ska det bli lite semester. Åker till Sverige imorgon, där vi hämtar Hilda o Maja (Camilla o Anders ska till kina för att shoppa loss riktigt. Hoppas Anders tar med stora plånboken...) Midsommar i Båstad. Hoppas det blir ok väder så vi kan grilla o spela brännboll på stranden, o fiska krabbor och göra annat obligatoriskt. På Lödda blir det Linda o Spanien. Håll i dig Linda, nu kommer vi :-)
Jo jag var där med att jobba undan, när jag kom in på ett sidospår... Jobbet har jag ju liksom alltid med mig. Kontoret på fickan i form av laptop o telefon, så jag är ju på "jour" som vanligt. Kan inte släppa kontaken helt :-)
Annars inget sensationellt, har hunnit klippa håret oxo. Midsommarfin med andra ord.

Tänkte köpa en sån här springhoj till lilla m när vi va i München, det hade alla ungarna där, såg rätt roligt ut. Men det stannade vid tanken. Får bli en med trampedarel på lite senare istället.

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0