Fredag 14 Mars 2008

Nu är cirkeln sluten. Blev 3650 km på drygt 5 dagar. Men jag tycker det är avkopplande att köra bil långt o länge. Lyssnade faktiskt på Madam Terror av Jan Gulliou på hörbok. Lyssnade på den en gång för längesen. Har legar i Budapest sedan dess. Tog den med till Båstad för att lämna tillbaka den till dess rättmätiga ägare. Kajsa. Men eftersom jag började lyssna på vägen upp, smusslade jag undan den, och tog med mig. Så nu ligger den här på sin vanliga plats. Igen... :-)
Här regnar det, men ska bli fint o varmt från Söndag igen. Fast då åker jag igen... På måndag åker jag till Slovenien igen, ska gå igenom vår nya "superorder" med vår leverantör. Sedan hämtar jag ett par kunder i Venedig på tis em. Leverantörsbesök i Trevesio till på torsdag. Hemma sent på kvällen igen.
Men först ska det firas helg. Trattis idag, med ny barnvakt - Kriszti, det blir hennes elddop. Imorgon Pommis med Toomas, som är hemma i Bu eftersom hans ryska visa gått ut. Ska visst få nytt nästa vecka. Pannkakor på Söndag. Mmmmmmmmmmm
Men viktigast är ju förstås att Formel 1 säsongen börjar igen, Qualifying i Melbourne klocka 4 i morgon bitti. Race på Söndag morgon. Till glädje för övriga familjen. hahah :-)

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0