Onsdag 26/3 2008

Skrev faktiskt några rader i måndags, men dom tycks ha försvunnit... :-(
well, well, det kan ju bero på den globala uppvärmningen. Den ställer ju till med en hel del elände som ingen räknat med. Tex att det skuulle bli kallt...!!!?? För tjugo år sen hotade dom med istid. Stora hål i ozonlagret. Är det nån som kommer ihåg det? Nu tycks ozonet vara bortglömt. Bara Koldioxid eller vad det är för nåt som är på tapeten. Om fem år pratar man BARA om "Feinstaud" Fina partiklar eller vad dom kan ha döpt det till på svenska. Jag LOVAR att ALLA har glömt ALLT om Kolvadedetnuhette.
I vilket fall som helst; Imorgon flyger jag o stora M till Lissabon, fast det är bara jag som vet destinationen. En överaskningstripp alltså. Kommer hem på måndag igen. Kriszti babysitter lilla m. Fast jag har en känsla av att hon klarat sig utan barnvakt. Har koll på det mesta :-)
Har vidare bokat biljetter till Sverige den11/4. Kajsa, Victor, Hilda o Maja på helgen, sen raskt till Spanien för att kunna njuta av inda ett par dagar. Tillbaks till Svedala på torsdan, jobba i Laholm på Fredag, o sen tillbaks till Budapest Lör 19/4. Är det inte synd om oss så säg :-)
Får se om dom har wifi på hotellet, kan vara att jag rapporterar nån rad i sånt fall. Annars; Hasta la Vista :-) Eller om det ska vara Obrigado...???


Comments
Postat av: tuttan

Trevliga resor! Ja-a, det är verkligen synd om er.... Hälsa alla!

2008-03-27 @ 22:02:13

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0