17/11 2008 - jobb, jobb, jobb :-)

Oj vad jag har jobbat idag. Massvis att ta igen efter så lång tid på resande fot. Imorgon blir det paus i skrivbordsarbetet igen. Blir en blixtvisit till Slovenien. Ska försöka hinna med tre leverantörsbesök, plus att ta mig fram o tillbaks över dan. Så det blir nog inget bloggat då.
Idag fick lilla m sitt alldeles eget ungerska adresskort. Är som ett leg för invandrare.Vad det nu ska va bra för. Ju mindre officiella papper, desto bättre. Det är mitt motto :-)
Vädret börjar bli lite kyligt här nu. Temperaturmätaren orkar knappt över 10 graders strecket. O värre ska det bli. Dom hotar tom med lite snöblask på torsdag. Fan tro't...
Gymmet som jag trodde skulle öppna i min frånvaro har på ungersk manér inte alls öppnat. O ingen kan riktigt tala om när det blir. Mycket snart är det bästa svar jag fått. Det kan alltså inebära allt från om en månad till ett år. Eller två. Eller i övermorgon. Vi får väl se. Man är ju luttrad numera...

Så här glad va lilla m när jag kom hem. Hann inte ens torka pizzan från munregionerna...


Comments
Postat av: Annakarin

Hej ja men du är ju flitig du med som reser och står i. Jag ska nog byta jobb för jag är inhyrd och har varit i ett och ett halvt år. Ska eg. bli anställd men det är ett usa-ägt företag och kris så det ser trångt ut. Jag är en "doer" så jag ser mig om och sitter inte med armarna i kors. Du ska få en hemlis........jag ska på dejt. I helgen ja förmodligen om vi får ihop det.. Oj vad pirrig jag är! Men kul

2008-11-17 @ 21:57:18
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0