Lör 1/11 2008 - November? fan tro't...

En helt underbar höst??? dag idag. Känns som Augusti/September nånting. Igårkväll satt tom folk ute o åt sent på kvällen. utan värmelampor o annat fusk, fast med jackor. Men ändå... Det va nog dom sista entusiasterna...
Idag ska jag höststäda på terassen. Sätta ihop alla mina 80 buskar o träd för vinterförvaring. Sätter bara ihop dom tätt, med mycket bark över, i lite vindskydd. Sen klarar dom vintern galant.
Missar kvalet till Brasiliens GP i eftermiddag, likaså Rögles match mot MoDo. Vi ska nämnligen på bio. Ska se nåt som heter "Nights in Rodanthe" Ingen aning om vad det är i vanlig orgning. Men det blir säkert bra :-) Sen blir det Pomodoro.
Linda; jag har beställt två Ed Hardy bälten från USA. Kommer nästa vecka. Bra pris. Hoppas dom är äkta. När jag var i sökartagen upptäckte jag att det faktiskt finns en Ed Hardy butik här. Gick dit i förmiddags för att kolla, men märkte att det visst är röd dag idag i det här landet. Alla affärer stängda :-(

Ed Hardy Roma Leather Belt & Buckle

Ed Hardy Roma Leather Belt & Buckle


Ed Hardy Tattoo Leather Belt

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0