Tors 6/11 2008 - Grattis alla oss

Gattis världen. Det blev ingen ny Bush i form av Mc Cain. Bara att lyfta på hatten för alla glada amerikaner. Synd att grabben har så taskigt utgångsläge. Blir inte helt lätt att infria alla feta vallöften. Kanske han kan låna lite Rubel av Putin. Det är ett land som har pengar nuförtiden. Vem trodde det för 10 år sen??
Sen sist har jag tagit mig upp till Sverige o Båstad. Hämtade Hilda o Maja på vägen i går eftermiddags. Sen spaghetti o köttfärssås. Kajsa hade lite flyt o kom hem i tid till middan. Sen va vi o kollade på Victor o Båstad GIF som hade hemmamatch i innebandy. Dom spelade riktigt bra, men fick tyvärr stryk ändå.
Har jobbat på kontoret idag, och frotterat mig med mina svenka kollegor. Kul att träffas nån gång emellanåt, o inte bara prata i telefon.
Ikväll är jag alldeles ensam och allena. Ingen Kajsa, inga Hilda o Major. Alla upptagna på sina håll. Men imorgon så...!!! :-)
Ska steka ett par stora lammkottletter, råstekt potatis o massor av lök. Tänker varje dag att jag ska äta nåt skonsamt för magen. (fortfarande lite sviter av magbacillerna... ) Men när jag ser stora blodiga köttstycken i charken så växer hornen ut. Köpte lite Imodium oxo. Så det reder sig nog :-))
Inga bilder i denna datorn, så jag får väl se vad jag hittar att ladda ner...



Comments
Postat av: Linda

Oooh stackars pappa att vara ensammen.... Jag saknar dej, men snart så ses vi ju juhoooo :) Lavjo pappskalle

2008-11-07 @ 08:42:38

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0