Mån 6/10 2008 - goda föresatser

Va o kollade på på hur vårt tilltänkta gym avancerar. Skulle ha öppnat i Februari, April, Augusti, September osv, men nu ser det ut som om dom är igång from nästa vecka. Ligger i Hotel Mariott, med panoramautsikt över Donau o Buda kullarna. Har föresatsen att köra spinning minst 5 pass i veckan. Haha säger dom som känner mig. Blir säkert 6 pass först vecka, 2 andra veckan o sen lägger jag av. Ok, tittar man i historieboken, så är oddsen höga för att ni får rätt. Men jag ska bevisa annat. Så det så. Dom senaste veckorna har jag jobbat på att öka min vikt så att jag blir riktigt lönnfet. Detta för att jag sen ska kunna visa fina diagram på kommande viktminskning.
Jaa, sån är jag, - o tur är väl det så säg... :-)))))

Appropå spinning, - vilket håll snurrar hon egenterligen? Svara gärna i kommentarer, kan bli intressant...

Original - The Spinning Dancer, is a very bizarre dancer optical illusion. It appears to spin both clockwise and anti-clockwise, depending on how the viewer sees it. It is falsely labeled Right Brain v Left Brain test.

Original - The Spinning Dancer, is a very bizarre dancer optical illusion. It appears to spin both clockwise and anti-clockwise, depending on how the viewer sees it. It is falsely labeled Right Brain v Left Brain test.

Comments
Postat av: Tuttan

Jag kan fo henne att snurra vilket holl jag vill, om jag blundar lite i mellan.

2008-10-06 @ 22:48:50
Postat av: Annakarin

Jag lämnade lösen till min blogg på Facebook.//Annakarin

2008-10-07 @ 08:45:04
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Cina

Sv:

Irländsk pub i stockholm, pga att jag just nu inte kan åka till en "riktig"... men behöver ladda med känslan :-)



Bruden snurrar åt båda håll;-)

2008-10-07 @ 16:07:07
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Tantalorum

Jag tycker hon snurrar mest medurs men så ibland så snurrar hon åt andra hållet...om jag först vrider lite på huvudet...

2008-10-08 @ 15:41:37
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Hulda

Mot klockan! , tror jag♥

2008-10-15 @ 16:24:20

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0