Ons 29/10 2008 - Halloween

Har jobbat som en idiot idag. Klarat av en massa saker som av förklarliga själ blivit liggande ett par dar. Imorgon är jag ikapp igen.
Shoppade en fin pumpa i saluhallen, på väg hem från dagis. Jag o lilla m gröpte ur o fixade anletsdragen. Den ser nästan farlig ut :-)
Har läst ikapp på alla bloggar jag normalt följer. Så nu är jag fullt uppdaterad vad som hänt de senaste dagarna :-))
Hilda o Maja åkte ju hem igår. Skulle med Camilla o Anders (o Måns o Felix) till London i morse. Klockan halv fem fick dom ett mess att Sterling kursat. 6 biljetter ToR samt förskottsbetalt hotell i sjön. Surt...
Men skam den som ger sig. Efter ett par timmar ringde Hilda o sa att dom va på väg till Berlin med bil istället. Man får inte gräva ner sig  o deppa. Bara att spotta i nävarna o komma igen. Snyggt jobbat :-))

Ringde till Kajsa i morse o släppte nyheten om Sterling. Hon blev riktigt glad, SAS:are som hom är. Den enes död den andres bröd. SAS kursen rusade mycket riktigt på börsen under dan...


Comments
Postat av: Tantalorum

Revigör heter "dagen efter"-tabletterna, de finns bla på 7-elev och i Pressbyrån men kan även besällas via internet på deras hemsida www.revigor.se

2008-10-29 @ 18:53:30
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Vi har tvo farliga pumpor. Ska fixa bilder att jämföra. Av innehollet har jag (JAG!!!! All by my little self) totat ihop en jättesmarrig soppa och en lika smarrig pumpkin pie. I morgon blir det mera p.pie o p.cookies.

2008-10-29 @ 21:59:55

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0