Lör 11/10 2008 - kaloriförbränning

Jag har ju som bekant tänkt börja träna på gym vad det lider. Dvs när dom får tummarna ur o öppnar...
Därför har jag ju ätit upp mig lite, för att ta av när jag sätter igång. Men i morse tyckte jag vågen visade lite väl mycket, så efter frukost (alltså vid ett-tiden...) spände jag på mig puls o kaloriräknaren och gav mig ut på promenad. Uppför Citadella, ner för Citadella, upp för slottshöjden, ner för slottshöjden plus en låååång runda på platten Gick i 2 timmar o 28 minuter, o gjorde av med 720 kalorier. Sen får man väl räkna av sådär ett par hundra kcl som man gör av med oavsett man rör sig elleri nte. Men iallafall netto 500 kalorier. En flaska vin :-)
Tog med mig kameran för en gångs skull, är ju så himla fint väder.

Här lite bilder från dagens vandring. - visst är Budapest fint... :-)













Comments
Postat av: Annakarin

Vilket väder! Vilka vyer! Hur fint som helst

2008-10-11 @ 16:33:50
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Hade du gott i Tuttans goskola med stavar so hade du gjort av med ca 1200 kcaal!!! Minst!!!

2008-10-12 @ 19:50:12
Postat av: Tantalorum

Underbara bilder...



Den sista var ju klart rolig.

Jag vill också ha nån form av plakat uppsatta där jag drar fram och beslutar mig för att rasta. :-))

2008-10-13 @ 08:51:17
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Cin

Mysiga bilder. Gillar den sista, att de dokumenterat hans "rastning" även på svenska... ;-)

2008-10-16 @ 22:24:55
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0