Fre 26/9 2008 - Feierabend

Hade satt väckarklockan att ringa 05,30 i morse. Skulle köra till Kastrup 06.30 nämnligen. Halv sju ivaknade jag med ett ryck. Kollade klockan o insåg att det är NU jag ska åka. Blev att duscha, packa o samla förståndet på 15 röda.
 Linda körde mig, o vi kom i tid såklart. Så nu är jag åter i Budapest. Känns skönt, även om man missar dom småa, som ju inte alla är sååå små nuförtiden . :-)
Lindas kroater va här o hämtade lite dekoprylar som planerat, o sen har jag jobbat undan det som samlats på hög i veckan. Kan alltså ta mej an helgen med gott samvete.
Ska till Trattis ikväll. Känns som om det var ett tag sen... :-)


Comments
Postat av: Annakarin

Det var synd.......men det finns säkert på nätet sen :)

2008-09-27 @ 13:49:16
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0