Lör 13/9 2008 - Morötter är inte nyttigt

Idag har jag varit nyttig och ätit morötter. Får i och för sig kli i halsen av dom, men det går ju över. Grejen är bara den att jag nog aldrig ätit mer än en morot i stöten. Det blev jag varse efter att satt i mej elva stycken tittandes på kvalificeringen för morgondagens F1 lopp i Monza. Plötsligt började ögonen klia och svullnade upp till små myntinkast. Hals o näsa likaså. Ont som attan gjorde det o jag kunde knappt andas. Rätt otrevligt faktiskt. Hade planer på att olja in en bit trädgårdsslang o köra ner en bit i halsen om det skulle bli ändå värre. Men det behövdes inte som tur var inte. Nu är det några timmar sen och det hela börjar så smått lägga sig. Även om jag ser rätt rolig ut under ögonen...

Ska göra köttbullar ikväll, med potäter o sås, o massor av lingon såklart


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0