Mån 15/9 2008 - back to base

Regn o tio grader. Alltså måste vi fortfarande vara i höga Norden. Men inte. Det var vad som väntade oss i Budapest. Åkte härifrån för 6 dagar sen. Då visade mätaren på dryga trettio grader. Det kan gå snabbt utför här i livet. Tur att det bara gällde temperaturen den här gången. Jag o lilla m anlände strax efter lunch, o sen hämtade vi stora M nu ikväll på Ferihegy (flygplatsen) Har just korkat upp en flaska Batista, Cabernet-Merlot 2003, som jag inhandlat i Treviso förra veckan. Helt ok måste jag säga :-) Snart kommer en laddning Sushi hemlevererad. Till detta blir det "Wer wird Millionär" med Günter Jauch på RTL:. Nå har snott stora M´s DG solglasögon ur det inchekade bagaget visade det sig just. Säkert i Prag, tänker jag, full av förutfattade meningar. O såna ska man ju inte ha, men det har man ibland iallafall. Fy på mig :-)
Imorgon ska jag köra till Zagreb o hämta Linda ( JUHU, som hon brukar skriva) Det är inte så långt, bara tre timmar. Väl där blir det brunh med henne och Chris, som jag aldrig tidigare träffat. Ska bli kul :-)

Stora M hade med sig lite foton vi gjorde i Tallinn sist vi var där...

Comments
Postat av: Annakarin

vilken jättefin bild!! Vet du jag har bara ätit sushi en gång och då på hawaii.. kan inte du berätta vad man ska äta om man äter sushi...jag vill prova igen..

2008-09-16 @ 06:31:15
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Smask! - oj vad man blev sugen. No'n borde öppna en sushibar i Tannheim. Foreller duger väl - finns det ju gott om.

2008-09-16 @ 21:06:03

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0