Ons 3/9 2008 - thanx, but no thanx

Förra inlägget var lit en tillrättalagd kopia på det förra igen. Detta för att jag länkade från en artikel i Aftonbladet. Skulle se om det kom med... fast sen kom det annat emellan, o nu vet jag inte var jag ska kolla... :-)
Därför skalade jag bort det personliga på slutet. Bara så ni vet :-)
Annars? Över trettio grader, fast det är skönn torr värme, inte så klistrigt alltså. Har promenerat två timmar i stan nu på sen eftermiddagen. Makalöst vad mycket nobelbutiker som poppat upp den senaste tiden. Skulle kunna tro det är guldrush eller nåt... Ikväll blir det Dionysos. Lite grekiskt med andra ord.
Linda ringde just o frågade om vi ville haka på deras båtresa ett par dar nästa vecka. Tydligen värsta motor yachten, med dubbla sovrum, o badrum, eller hytter heter det kanke på en båt. Vad heter då badrum? Totter kanske??
Tyvär måste vi tacka nej, då jag ska till Italien på söndag kväll, och sen till Sverige på onsdag. Jag åker med lilla m. Stora M åker till Tallinn på yorsdag. Sn alla tillbaka hit på måndag den femtonde.
Sorry Linda. Tack iallafall :-)


Comments
Postat av: Jenny

Åh va bra :D



Jag och mamma tänkte besöka något bad med. Något du kan rekommendera?

2008-09-03 @ 19:23:19
URL: http://bigaraer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tackar så mycket:) Både för tattoon och länken, ska genast kika:)

2008-09-03 @ 19:49:47
URL: http://bigaraer.blogg.se/
Postat av: Annakarin

Ja du, "sidojobben" är nog mest en förklädnad i att jag servar dom jag tycker om. Hihi. Men jag älskar det så det är helt okej. Tycker jag. :=)

2008-09-04 @ 10:18:19

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0