Tis 9/9 2008 - kort stopp

just åter från min lilla turné. Men det blir ett kort stopp. Imorgon vid lunhtid flyger lilla m o jag till Köpenhamn, där jag hoppas Kajsa möter oss. Måste föresten kolla så vi har biljetter, men jag tror att jag bokat. Men blev lite osäker nu...
Sen kör vi via Skälderviken, för att se om Hilda o Maja vill hänge med till Båstad.
Jobba på konteoret på torsdag. Ska göra en koll på lagervärdena. I bokföringen finns en stor post som heter "flytande lagervärde" och det är det jag ska kolla. Så vi har rätt rutiner o så. Har kallat in lite experthjälp oxo :-) Flytande lager har alltsåp inget gemensamt med systembolagets lager. Tyvärr :-) Ska försöka hinna med o skriva lite mer i morgon kväll.

Idag har jag kollat på lite sånt här bland annat. Järnklumpar kan man kanske tycka. Men det är hus till stora gasmätare :-)

Comments
Postat av: Annakarin

Men du......vad är det du jobbar med? Är vi i samma branch? Vi säljer ju flöde, gas och fuktmätare!!

2008-09-10 @ 08:21:56
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0