Måndag 10 Augusti 2009 - Gräsänkling

Inatt hade jag en riktig mardröm. Drömde att jag varit hos frissan, men när jag kollade lite senare hade jag modell á la tysk hokeyfrilla där bak. Varifrån allt det håret nu kan ha kommit ifrån. Vaknade iallafall helt kallsvettig, kollade nacken med handen, och kunde konstatera att det som tur va bara va en dröm... :-)

Ska strax skjutsa lilla o stora mM till flyget. Dom pyser iväg till Tallinn. Mormor ska besökas...
Blir därför gräsänkling några dagar. Får väl grilla i min ensamhet ikväll. Men imorgon bitti sticker jag till Marbella och Linda. Kajsa sluter upp på onsdag eller så. Ska bli ett par härliga dagar med sol o maffiga biffar. O lite Rioja förstås...
På fredag ansluter jag till mM-en i Tallinn, helgen där. Har redan bokat in både fredag och lördag på Controvento. Dom har ju så himla bra kött där...
På måndag nästa vecka är vi allihopa hemma igen. Blir inte så mycket bloggat under veckan, eftersom jag struntar i att ta med laptopen. Fast kan kanske låna nån av döttrarnas...

Vokuhila på tyska, en mardröm på svenska;


Comments
Postat av: DD

biff och kött och grilla och biffar och ....mat...och...



Jag blir ju bara hungrig av din blogg!!!!



BTW - säg till om det finns lite jobb för "min sort" i Budapest. Jag är en mobil konsult som kan hjälpa till överallt. =)



2009-08-13 @ 11:49:44
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Cat

Haha! Otäckt med drömmar som känns så verkliga. Har ofta mardrömmar.. =/ Huuah! Men skönt att vakna upp o inse att det är en dröm i de lägena! =)



Sv: Ja usch! Det är en tuff period för tillfället. Men jag kämpar på! =)

2009-08-13 @ 20:09:49
URL: http://cattitude.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0