Tisdag 18 Augusti 2009 - on tour

Nu tillbaka efter mitt "korståg" genom Europa; Budapest-Brüssel-Malaga-Berlin-Tallinn-Riga-Köpenhamn-Malmö-Budapest, är dom flygplatser jag hunnit med på 6 dagar. (blir lite omvägar o planbyten om man vill flyga billigt...)Däremmellan bad, sol och mat.
Linda och Kajsa (som landade nån timme innan jag) mötte upp i Malaga med skumpa i P-huset i vanlig ordning. Börjar bli en väl inarbetad tradition :-) Sen badade vi, solade, shoppade, och inte minst åt...
I fredags till Tallinn, där vi hade några jättehärliga dagar, utan lilla m, som var på landet med mormor. M&m flög hem i söndags. Själv i går (måndags) morse. Tidigt, dvs 05,20, vilket är 04,20 CET. Flög till köpenhamn, för att sedan ta mig till Malmö och Sturup. Planet skulle gå 14,00, men var försenat till 18,00 på grund av nåt tekniskt problem dom haft tidigare under dagen. Hur kul är Sturup egentligen??? Tur att man har en Sudokubok...
Inte hemma föränn 20,00. Tog mig attltså 16 timmar o 25 minuter att ta mig hem efter det jag steg upp. Det hade gått att klara fortare med bil... Sen grillade vi till seeeent. Satt ute länge i fackelsken och njöt av den varma kvällen.

Bra Champagne kan drickas i alla miljöer

Frukost på Yanx

Kajsa o Linda i plurret

Comments
Postat av: Anonym

Who is Paris and who is Nicky?

2009-08-19 @ 15:25:15
URL: http://www.parishilton.com
Postat av: Anonym

Du kan minsann med gott samvete vara en stolt pappa :-)

2009-08-21 @ 21:38:24
Postat av: tuut

..... o vicken läcker frukost!

2009-08-21 @ 21:41:55

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0