onsdag 23 december 2009 - dan före dan vi drar till Ischgl :-)))

helgfriden har inte hunnit innfinna sig föränn just nu. Telefonen har gått varm dom senaste dagarna. Har inte folk ledigt??? VA??? Mellan telefonerandet har jag knåpat med offerter i dagarna tre. Stora saker på gång. Kanske, eventuellt...
Har även hunnit lasta ner skidor o annat bråte i bilen, så det mesta är klart för morgondagen färd mot alper och snö. Snön vi hade här till låns är snart ett minne blott. Efter 8 grader och ösregn är det bara sorgliga rester kvar. Men snö ska man åka till (och åka PÅ) o inte ha liggandes hemma runt husknuten. Det har alltid varit ett av mina många motton här i livet. Motton är bra. Dom kan även bytas ut efter behag.
Igårkväll va vi på bio med lilla m. Grodan och princessan. Nån Disney historia. O dubbad till ungerska. Suck... Sen gick vi på grillhus. Pampas. Lilla m beställde en 200 grams tournedau, Rare givetvis. Den satte hon i sig. Rubb o stubb. Propertionerligt översatt till mig, skulle det vara som om jag satte i mig 1,2 kilo. Där blir pappa lite impadfaktiskt. Äpplet faller inte långt från trädet, för att dra till med en sliten klyscha.
Tja, what else?? Näe, inte mycket. Så nu lägger jag locket på för idag. Får önska mina trogna läsare en riktigt God Jul. Vilka ni nu är. Med tanke på statistiken måste det ju vara lite fler än bara dom närmast sörjande... och det är ju roligt!!!  :-))

Kärt motiv;


Comments
Postat av: Anonym

Kör försiktigt o ha det sa kul i backarna!!!

2009-12-23 @ 22:19:54

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0