Söndag 13 december 2009 - julegranen kastas ut ut ut ...

Nu har vi hunnit med att fira jul som sig bör. Visserligen saknades Linda, Victor o Anna, men det fick gå ändå.
Lite julmat, julmusik, tomte o klappar. Imorgon bitti kör jag H&M till skolan, sen "hem" till Köttfärsgatan för att städa ut julpyntet. Dvs julgranen. Sen skjutsar Kajsa oss till Sturup, o vi flyger till Budapest. Vi lyckas nästan alltid pricka in så att det stämmer med hennes jobbtider. Så hon lämnar oss liksom på vägen. Allt som allt har vi haft en jättetrevlig o mysig helg. Föp oss var det alltså slutet på julen, för övriga deltagere mer som ett genrep inför den tjufjärde.

Valda delar av barnaskaran, o julgrisen förståss;


Comments
Postat av: Tuttan

Det var väl det jag trodde - att ni festade. Ville inte störa :-)Kanske jag stör i morgon bitti...

2009-12-13 @ 21:50:07
Postat av: Linda

Ooooohh.... ni e sa fina alla..... önskar sa att jag va dar... :(

2009-12-14 @ 01:01:21
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/
Postat av: kajsa

snygg bild! alla ser ganska bruna ut før att vara i mitten av december! men pappa, var du tvungen att lægga ut den dær jag ser ut som en jættekvinna?! hahahahaa!

2009-12-14 @ 19:43:50
Postat av: DD

Jamen då får jag önska dig/er en GOD JUL!!!



Skönt att kunna fira sådär när det passar. Och Iscgl låter förnämligt också. Jag tror jag ska göra något liknande nästa år. Dra till en alptopp och joddla över jul och nyår.



Ha det riktigt gott!

2009-12-15 @ 07:53:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0