Tisdag 15 december 2009 - Good old Wizz

Tog oss alltså hem med Wizz i vanlig ordning. Billigare att flyga med dom från Sturup än att åka tåg från Mamö till Köpenhamn. Undra på att dom kör fullt, o Malev haltomt...
Efter nästan plus två kilo på vågen efter julmat o vin, blev det chockstart för den stackars kroppen i morse 11 km på löpbandet plus diverse muskelmaskiner. Så snart är man i form igen...
Gym i morse, jobb i eftermiddags, balettuppvisning med primadonnan, eller i vart fall prima donnan Marleen. Sen Trattis. Jag beställde i vanlig ording oxfilé, rare, o Marleen Risotto. Efter till hälften uppätna portioner kom lilla m med den brilljanta idén att hon o jag skulle byta tallrikar. Alltså satte hon i sig halva min biff, o jag fick nöja mig med lite riskorn. Vinet fick jag i vart fall dricka själv. Undrar just när hon ska vilja ha det oxo...
Imorgon ska jag till Slovenien. Upp klockan fem, hemma vid åtta nio om allt går bra. På morgonen respektive kvällen alltså... :-)
Life is nice !!! :-)))



Comments
Postat av: Linda

aaa pappa, life is nice :) love u!

2009-12-15 @ 23:46:57
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Förmodar att man blir hungrig av balett - an yes, life IS nice :-)

2009-12-16 @ 20:09:16

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0